30 000 Ft kosárérték felett Ingyenes kiszállítás!
2023. március 20 Hétfő

Gyakran ismételt kérdések

1. Hogyan tudok rendelni?
Megrendelést a webáruházban lehet leadni számítógépről, telefonról és táblagépről. A webáruház reszponzív így biztosítható a kényelmes vásárlás. Telefonon nem veszünk fel rendeléseket.


2. Kell regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem. A vásárlás nincs regisztrációhoz kötve.


3. Hogyan tudok regisztrálni?
A bejelentkezés oldalon lehet bejelentkezni és regisztrálni is. A regisztráció történhet név e-mail és jelszó megadással, vagy meglévő facebook fiókkal. A facebook fiókkal való regisztráláshoz kattints a "folytatás Facebookkal" gombra, ilyenkor nincs szükség megadni semmilyen adatot, mert a facebook fiókkoddal fogsz tudni belépni a továbbiakban is.


4. Miért előnyös a regisztráció?
A regisztrált fiókban elmenthetőek a szállítási és a számlázási, illetve a kapcsolattartási adatok, így későbbi vásárlás esetén nem kell ezeket újra megadni. A regisztrált fiókban a kiszemelt termékek hozzá adhatóak a kívánság listához.


5. Hogyan kapom meg a terméket?
A weboldalon leadott rendelések feldolgozásra kerülnek. Az elkészült termékek összekészítése után a futárszolgálat kézbesíti a vásárlóknak.


6. Személyes vásárlásra van lehetőség?
Nincs. Személyes vásárlásra vagy termék megtekintésre jelenleg nincs lehetőség.


7. Van ingyenes szállítási lehetőség?
Igen. A 30 000 Ft feletti kosárértékű rendelések ingyenesen kerülnek kiszállításra. Ezt az értékhatárt a webáruház automatikusan érzékeli a kosárba helyezett termékek alapján.


8. Van lehetőség személyesen megtekinteni a terméket?
Nincs. Személyes vásárlásra vagy termék megtekintésre jelenleg nincs lehetőség.


9. Az árak tartalmazzák az áfát?
A számlán az ÁFA mértékénél AAM jelölés van feltüntetve, nincs ÁFA tartalma a számlának.
A weboldalon feltüntetett árak a fizetendő értéket jelölik.


10. Miért kell megadni e-mail címet a rendelés leadásakor?
Nagyon fontos, hogy működő e-mail címet adjunk meg, mert rendelés leadásakor a megadott e-mail címre lesz elküldve a kiállított számla.


11. Kapok számlát a vásárlásról?
Igen. Minden vásárlásról alanyi adómentes (AAM) számla jön létre. A kiállított számla a rendelés leadásakor a megadott e-mail címre kerül kiküldésre.


12. Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?
A megrendelés minden lépéséről rövid információs üzenetet kapsz e-mailben.
- Amikor megkaptuk a rendelésed.
- Amikor a végösszeg átutalását kérjük (Banki átutalás díjbekérő alapján).
- Amikor feldolgoztuk a rendelésed.
- Amikor átadjuk a csomagod a futárnak.


13. Ha a székhelyre odamegyek, átvehetem a megrendelt termékeket?
Nem. Személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség.


14. Mit jelent az oldalon jelzett várható szállítási idő?
Az oldalon jelzett várható szállítási idő tájékoztató jellegű. Előfordulhat, hogy rajtunk kívül álló okok miatt ez változhat. Ezért az esetlegesen előforduló késésért nem vállaljuk a felelősséget.


15. Lehet utánvéttel fizetni?
Igen. A kézbesítéskor a futárszolgálat munkatársánál készpénzzel vagy bankkártyával lehet fizetni.


16. Leadtam a megrendelést "Banki átutalás díjbekérő alapján", hová utalhatom a pénzt és mit kell írni a közleménybe / megjegyzésbe?
Az utalás előtt mindenképp várd meg az e-mailt, amelyben elküldésre kerül a díjbekérő. A díjbekérő sorszámát kell beírni a közleménybe / megjegyzésbe. A díjbekérő megküldését követő 5 munkanapon belül, kérjük az összeget átutalni.


17. Tudok fizetni online bankkártyával?
Igen. Webáruházunkban a Paylike által működtetett biztonságos online fizetési megoldást használjuk.


18. Utalványokat vagy egészségpénztári kártyát is elfogadnak?
Nem. Jelenleg nem fogadunk el utalványokat.


19. Mára van kiírva a megrendelt csomagom. Mikor jön a futár?
A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Pontosabb információt a kiszállítás napján a futárszolgálat diszpécserei tudnak adni.


20. Mi történik, ha jön a futár, de én nem vagyok ott?
A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelésedet. Ha az első sikertelen, akkor felhívják az Ön által rendeléskor megadott számot, és időpontot egyeztetnek a kiszállításhoz.


21. Mennyibe kerül a kiszállítás?
A futárral történő házhozszállításnak díjtáblázatát a szállítási módok oldalon találod. A szállítási költséget rendszerünk automatikusan számolja a kosárba helyezett termékek alapján.


22. Mennyi időbe telik a kiszállítás?
A rendelés minden folyamatáról értesítést kapsz e-mailben, így arról is értesülni fogsz, amikor a csomagodat átadtuk a futárnak. Miután a csomagod a futárszolgálatnál van a kiszállítás 1-3 munkanap alatt történik. Ez az időintervallum bizonyos esetekben eltérhet, pl. a futárszolgálat kapacitásától függően.


23. Személyesen is átvehetem a terméket?
Személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség. A megrendelt termékek futárszolgálattal kerülnek kézbesítére.


24. Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek?
A csomagot nem lehet kibontani az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizd a kiszállított csomag sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérd meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrzöd a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!


25. Sérült vagy hiányos a kézbesített termék, mit tegyek?
Ha a csomagban sérült vagy hiányos termék érkezett, kérjük, hogy minél hamarabb jelezd a problémát elérhetőségeink egyikén.


26. Rossz méretben rendeltem a terméket, kérhetek cserét?
Termék cserére sajnos nincs lehetőség, mert a webáruházban leadott megrendelések mind egyedileg készülnek el az Ügyfél igénye alapján. A termék adatlapján található mérettáblázat alapos megtekintése után add le a megrendelésed.


27. Ha vásárolok valamit, de mégsem kérem, visszaveszik?
A weboldalon található termékek mind egyedileg készülnek el az Ügyfél kérése és igénye alapján, ezáltal a megrendelt termék ismét eladása nem lehetséges, utólag a megrendelő nem élhet az elállási jogával a szabályok szerint. Ezek függvényében a termék visszavételére nincs lehetőség.


28. Honnan értesülhetek az akciókról, újdonságokról?
Iratkozz fel hírlevelünkre, amelyből elsőként értesülhetsz az aktuális akciókról. Kövesd a Facebook és Instagram oldalt is, ahol további akciókról és újdonságokról értesülhetsz.


29. Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot a webáruházzal?
A weboldal jobb alsó sarkában található Messenger ikonra kattintva írhatsz üzenetet. Továbbiakban a kapcsolat menüpontban feltüntetett e-mail címen vagy telefonszámon tudod felvenni a kapcsolatot a megadott időintervallumban.


30. Miért nem lehet leadni telefonon megrendelést?
Az esetleges félreértések elkerülése érdekében kizárólag csak a webáruházban online lehet leadni rendelést. Így biztosítható a gyorsabb kiszolgálás és a pontos adatok megadásával elkerülhetjük az esetleges félreértéseket.


31. Telefonon szeretnék érdeklődni a rendelésemmel kapcsolatban az ügyfélszolgálaton. Mikor tudok beszélni valakivel?
A kapcsolat menüpontban megadott telefonszámon és a feltüntetett időintervallumban lehet telefonon érdeklődni. Érdemes előkészíteni a telefonhívás elött a megrendeléskor kapott e-mail üzenetet. Ebben az üzenetben megtalálható a rendelési azonosító amelyre szükség lesz.


32. Mi a teendő, ha a megrendelt termék hibás?
A termékek az Ügyfél részére a legkörültekintőbben kerülnek kiszállításra. Ha mégis előfordul, hogy a megkapott ajándéktárgy az https://ibronstore.hu/ webshop hibája, kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot az info@ibronstore.hu e-mail címen a kapott tárgy fényképével és készségesen állunk a rendelkezésére.

#gyakran #ismételt #kérdések #hogyan #rendelés #regisztráció #vásárlás #termék #átvétel #fizetés #ÁFA #számla #online #webáruház